Javni poziv za nadoknadu troškova izrade boksova za odlaganje otpada

Javni poziv za nadoknadu troškova izrade boksova za odlaganje otpada

Obavještavamo suvlasnike i predstavnike suvlasnika zgrada u Gradu Zagrebu kojima upravljamo, da je objavljen Javni poziv za dostavu dokumentacije kojom se dokazuje ispunjavanje uvjeta za nadoknadu troškova suvlasnicima višestambenih zgrada nastalih zbog prilagodbe novom modelu sakupljanja komunalnog otpada.

Naime, gradskom Odlukom o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 7/22, 19/22 i 33/22) propisana je obveza da se spremnici za otpad moraju nalaziti na lokaciji obračunskog mjesta korisnika usluge u za to predviđenim zaključanim smetlarnicima i podrumima, haustorima, ograđenim dvorištima, tipiziranim boksovima, smješteni unutar katastarske čestice nekretnine ili smješteni na bilo koji drugi odgovarajući način kojim se onemogućuje pristup spremnicima od strane trećih osoba. Predmetnom odlukom propisane su i novčane kazne za korisnike usluge koji ne ispunjavaju svoje obveze ili ih neuredno ispune i to ako spremnike ne drži u za to predviđenim zaključanim smetlarnicima i podrumima, haustorima, ograđenim dvorištima, unutar katastarske čestice nekretnine, tipiziranim boksovima gdje za to postoji mogućnost ili smještene na bilo koji drugi odgovarajući način kojim se onemogućuje pristup spremnicima od strane trećih osoba, ako nakon obavljene primopredaje spremnike ne vrati na njihovo mjesto te ako se bez odobrenja davatelja usluge spremnici nalaze na javnoj površini, u iznosu koji je razmjeran troškovima uklanjanja posljedica člankom 14. opisanog postupanja, a najviše u iznosu od 500,00 kuna (66,36 EUR) za korisnike usluge iz kategorije korisnika kućanstvo, odnosno najviše u iznosu od 1000,00 kuna (132,72 EUR) za korisnike usluge iz kategorije korisnika koji nije kućanstvo.

Pravo na nadoknadu troškova imaju suvlasnici višestambenih zgrada na području Grada Zagreba koji su nakon 8. ožujka 2022. imali ili će u 2024. g. imati troškove vezane uz izgradnju boksa, zatvaranje postojećeg boksa ili zatvaranje vrata smetlarnika, te ugradnju master cilindara/ključa ili šifrarnika na boks ili na smetlarnik i prilagodbu vrata za šifrarnik.

Zahtjevi se mogu podnijeti do 31. prosinca 2024.

Javni poziv za dostavu dokumentacije kojom se dokazuje ispunjavanje uvjeta za nadoknadu troškova suvlasnicima višestambenih zgrada nastalih zbog prilagodbe novom modelu sakupljanja komunalnog otpada

Zahtjev za nadoknadu troškova suvlasnicima višestambenih zgrada nastalih zbog prilagodbe novom modelu sakupljanja komunalnog otpada propisanog odlukom o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Grada Zagreba 

Uputa o pravima ispitanika

Ukoliko želite da kao upravitelj  prijavimo Vašu zgradu za nadoknadu troškova nastalih zbog prilagodbe novom modelu sakupljanja komunalnog otpada, obratite se svom referentu zgrade ili na e-mail info@hpc-spg.hr

Share this post