Poziv za podnošenje zahtjeva za financiranje/sufinanciranje zaštite vanjskih dijelova građevina od grafita

Poziv za podnošenje zahtjeva za financiranje/sufinanciranje zaštite vanjskih dijelova građevina od grafita

Obavještavamo vlasnike građevina, predstavnike suvlasnika zgrada kojima upravljamo na području Grada Zagreba da je objavljena Odluka o zaštiti građevina od grafita (Službeni glasnik Grada Zagreba 20/23) sukladno kojoj:

a) Grad Zagreb financira u 100 %-tnom iznosu:
– uklanjanje grafita i
– nanošenje zaštitnog antigrafitnog premaza na svim vanjskim dijelovima građevine.
Grad Zagreb za navedene radove odabire izvođača radova prema posebnim propisima o javnoj nabavi.

b) Grad Zagreb sufinancira:
– u 80 %-tnom iznosu nabavu kamera i tehničkog uređaja za videonadzor uličnog pročelja, a najviše do 750,00 eura s PDV-om po građevini
– u 60 %-tnom iznosu nabavu kamera i tehničkog uređaja za videonadzor ostalih pročelja, a najviše do 200,00 eura s PDV-om po svakom pročelju.
Sufinanciranje ne uključuje troškove nabave potrošnog materijala svih potrebnih radova izvođenja instalacije uređaja.
Kamere i tehnički uređaj za videonadzor nabavlja o svom trošku podnositelj zahtjeva, a Grad Zagreb će podnositelju zahtjeva izvršiti povrat sredstava sukladno odredbama Odluke o zaštiti građevina od grafita.

Zahtjev mogu podnijeti:
– vlasnici građevina,
– predstavnici suvlasnika,
– upravitelji zgrade ako prema posebnom propisu zgrada mora imati upravitelja zgrade.

Podnošenje zahtjeva i popis dokumentacije koju je potrebno priložiti uz zahtjev: Zahtjev se podnosi putem online aplikacije objavljene na web stranicama Grada Zagreba ili osobno u pisarnici Gradskog ureda za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove, Sektor za građenje i sanaciju oštećenih objekata društvenih djelatnosti i stambenih objekata, Odjel za radove na zaštiti i očuvanju kulturnih dobara, Avenija Marina Držića 4, Zagreb.
Zahtjev sadrži:
– podatke o vlasniku / predstavniku suvlasnika građevine (ime i prezime, odnosno naziv i sjedište pravne osobe, OIB, za pravnu osobu i MB, adresa, telefon, mobitel, e-mail, broj računa IBAN)
– podatke o upravitelju zgrade (naziv i adresu upravitelja zgrade, izvadak iz sudskog ili obrtnog registra, ime i prezime osobe ovlaštene za zastupanje upravitelja zgrade, telefon, mobitel, e-mail)
– adresu građevine
– naznaku mjere zaštite od grafita: uklanjanje grafita i/ili nanošenje zaštitnog antigrafitnog premaza i/ili postavljanje videonadzora
– opis postojećeg stanja vanjskog dijela građevine s fotografijom
– dokaz o pravu vlasništva građevine u originalu ili ovjerenoj preslici odnosno presliku međuvlasničkog ugovora
– ovjerenu izjavu vlasnika / suvlasnika da neće od Grada Zagreba potraživati naknadu štete ako do štete dođe prilikom izvođenja radova zbog nedostataka na građevini koji nisu mogli biti poznati izvođaču radova i Gradskom uredu za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove (u daljnjem tekstu: nadležno tijelo)
– za postavljanje videonadzora tehničku dokumentaciju izrađenu od ovlaštene osobe sukladno posebnim propisima o privatnoj zaštiti, posebnim propisima o tajnosti podataka i posebnim propisima o uvjetima i načinu provedbe tehničke zaštite, u originalu, prema minimalno tehničkim specifikacijama propisanim Odlukom o zaštiti građevina od grafita.

Ukoliko želite da kao upravitelj predamo zahtjev za zaštitu od grafita za Vašu zgradu, obratite se svom referentu zgrade ili na e-mail info@hpc-spg.hr

Share this post